fredag 6 oktober 2017

Hasse i hönsgården...

Tack Hasse!



1 kommentar:

  1. Ja det tror jag vi kan se oss om i stjärnorna efter. Ränta på besparingar alltså. De enda som tjänar pengar på våra besparingar är väl bankerna helt enkelt. Och så lär det nog fortsätta.
    Nej, verkligen inte. Låt oss bli kliade under hakorna!
    Annie Lööf är ingen hit direkt. Jag får inte bort känslan av att hon bara är en snygg fasad.
    Varför kallas han Taxi Driver? För att han åker för mycket taxi? Jag tycker inte han ger något trovärdigt intryck när han zoomas in i tv. Tvärtom faktiskt. Undrar om inte (m) har bitit sig i röven.
    Jag tycker det är bra att de bjuder över varandra de där politikerna. Så mycket som möjligt till vanligt folk!
    Jag är lite tudelad vad gäller Bodström och Allra. Han var visst bara styrelsemedlem ett halvår. Jag tror att många av hans sort gärna sitter av sina styrelseuppdrag för arvodet och utan en tanke på innehållet.
    Specsavers! Ha ha ha…
    Jag gillar förresten (tror jag) Dag Andersson, ny spaningsledare för Palmegruppen. Han är snart inne på det så kallade polisspåret känns det som. Vore ju bra. Där har vi lösningen!
    Och varför satte regeringen munkavle på Säpo-männen Kegö och Barrling – som sedan några år har meddelat att de har något de vill informera om. Sjukt!

    SvaraRadera