torsdag 9 januari 2020

Förr skvallrade man om sängvägen...

Missa inte Åsa Hägglöfs artikel hos Para§raf:

Jag tycker först att den verkar aningen knäpp. Sedan visar det sig att den till stor del handlar om högerextremisten Ingrid Carlqvist - som inte ens SD törs liera sig med - och hennes anhang. Då förstår jag. Och instämmer. Hur tragiskt det än är. Det här är ett gäng som Säpo verkligen håller ögonen på. Hur kunde det gå så?

Bästa citatet:
"Jag förlikade mig med tanken att Carlqvist tillhör:
den minoritet av kvinnor
som utnyttjar vissa mäns frustration,
för att få synas i kändisskapets korridorer."

Dessvärre är det sant. Jag kan bara beklaga...

Kvinnor som vill att andra kvinnor ska bli våldtagna

Av Åsa Hägglöf 2020-01-08
Det finns kvinnor i vårt avlånga land som önskar att andra kvinnor ska bli våldtagna. Av svenska män. Det finns kvinnor, svenska kvinnor, som önskar att utländska kvinnor ska bli våldtagna av svenska män. Det finns kvinnor i Sverige, som tycker rättvisa skulle skipas om utländska kvinnor skulle bli våldtagna av svenska män.




Läs hela artikeln här. 
Och läs mer här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar