fredag 16 februari 2018

Hasse i Hönsgården...


Tack Hasse!

2 kommentarer:

  1. Mysteriet med den gravade hunden. Ja, det skulle kanske kunna bli nåt…

    Om man får gissa så gissar jag att det var knarkpengar som han inte våga talla på utan risk att bli ett huvud kortare. Det är emellertid även i övrigt billigast att tigga pengar till biljetter och låta andra betala.

    Jag tyckte att jag såg ett ljus i tunneln vad gäller Melodifestivalen första veckan. Hoppet dog emellertid svältdöden i samband med den andra. Sällan har så mycket skräp hopats i samma program.
    För att inte tala om att närvaron av Glitterputte närmast åstadkommer en kollektiv spya över landet. Men det får man kanske inte säga. Då kanske han tar livet av sig eller blir streight av bara farten. Oavsett vad så är det ett spektakel svenska folket borde besparas.

    Och Metallica…
    Nä, jag tror jag gör som du och tar dej för pannan…

    I dag springer många ungar ute till midnatt, skriver du. Ha ha ha… Det är väl först så de går ut!

    PS. Jag noterar att du har gjort tiggaren såväl blond som nordisk. DS
    Värt en medalj kanske...

    SvaraRadera
  2. "https://www.expressen.se/noje/thorleifs-petar-ner-metallica/"

    T o m dansbanden gillar Metallica. Läs hela artikeln !

    SvaraRadera