lördag 11 november 2017

Hasse i hönsgården...


Tack Hasse!


1 kommentar:

  1. Det är inte så konstigt att alla dessa skådespelerskor plötsligt vittnat om kränkningar det utsatts för. Du skulle få samma svar vilka kvinnor du än frågade. Alla kvinnor utsätts för detta från vaggan till graven. Bedrövligt är ordet, som sagt.
    Och det där med polisen. Jag brukar säga att det enda de kan är att putsa på polisbilen och visa upp den på dagis. Härförleden var det en kvinnlig polis som röt till i kommentarsfältet. Vi känner varandra så jag fann för gott att ta tillbaka uttalandet vilket hon gillade. Dessvärre är det nog sant ändå. Man får inte mycket hjälp när man anmäler.
    Alla outredda våldtäkts- och andra våldsfall är helt oacceptabelt. Den sortens utredningar får aldrig läggas ned. Gärningsmännen bör inte få gå lösa över huvud taget.
    Thomas Bodström ja. Lasse Berghagen nej. Han är ingen politiker tack och lov.
    Tycker du verkligen att Kristersson vann den första duellen? Det tycker inte jag. Jag tycker han är ganska blek faktiskt. Den andra såg jag inte. Men jag har svårt för nazister så jag hoppas att det går åt skogen för Åkesson. Det är illa med Trumph i USA.
    Ska du skaffa dig en el-cykel?
    Du kan väl åtminstone ta rabatten?
    Håller tummarna för Sverige på måndag!

    SvaraRadera