torsdag 12 oktober 2017

Hasse i hönsgården...



Tack Hasse!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig.
    Det är ett jäkla tjafs överallt.
    Som den där Makaroni. Det var ju (mass)mord. Varför kalla det nåt annat?!

    Och Bodström vet jag inte vad jag ska tycka om. Jag gillar ju karln egentligen.

    Sexbrottslingar bör helt enkelt bara låsas in för gott. Kasta nyckeln!

    Bra för övrigt att de har skjutit vargen. En stilig hanne som rätt som det är hade käkat upp en människounge, om den bara fått chansen. Samtidigt är det ju synd om den som är ensam kvar. Kunde de inte ha fångat in båda två och flugit dem till Sibirien? Det hade inte varit mer än rätt när de nu har envisats med att plantera in dem här fast de var utrotade sedan decennier. Fy 17 vad sjukt.
    Jag håller med dig om det där med naturnissarna. Det är ju inte de som bor här och måste skydda sig mot deras experiment.

    Och det där med IT-läckor. Det sitter ju hackers överallt som gör precis vad de vill med allas våra sidor. Det är klart som korvspad att man inte kan ha något hemligt material alls digitalt. Det vet varenda unge. Nu har de till exempel förstört min Live Traffic Feed och f-n vet vad de tar sig till i morgon. Det vet alla. Det är bara makthavarna som inte har vaknat än.
    Hej å hå, som du säger.

    I motsats till dig så håller jag trots allt på Löfvén. Han är minst dålig helt enkelt. Jag är urtrött på de andra tomtarna som aldrig ens kommer i närheten av hans om än högst måttliga höjder.

    SvaraRadera