torsdag 9 november 2023

Åh vilket härligt mail...

 Ankom tors 2023-11-09

God dag!

Jag heter Anthony Brideoake, Jag är en advokat från Storbritannien.

Jag kontaktar dig på grund av min klient som dog utan en arvinge.
Som hans personliga advokat, enligt den brittiska lagen, Jag är lagligt skyldig att nominera en arvinge som kommer att ärva hans förmögenhet.

Jag har beslutat att juridiskt nominera dig som min klients arvinge eftersom du delar samma efternamn med honom.
Så fort du svarar mig, Jag ska ge dig en bättre förklaring.

OBS: Jag vill att du svarar direkt till mig på min personliga e-post: chaencelest@gmail.com

vänliga hälsningar,
Anthony Brideoake

7 kommentarer:

  1. Jag brukar få "bättre", ofta undertecknade av högt uppsatta personer ...

    SvaraRadera
  2. Ja..vi är många lyckliga arvtagare här i Sweden 😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är detta sant? Jag har också fått ett mail från han.

      Radera
  3. Hahaha jag fick också ett likadant email igår. Och vi är tydligen många med ett udda efternamn 🤗🤣

    SvaraRadera
  4. Lika här , riar mig ned att forska vidare han finns på bild och även 2 sk advokater har ringt inget svar, Dick mejl där han anger stt tfn i UK är avlyssnade ???han ska även komna hit å flra över pengarna personligen...han ska ra 49 procent av 9.5 ,miljoner pund ,helt otroligt , jag ringer Kontoret Manchedter på.måndag ,meddelar hör vidare så jävla kul.

    SvaraRadera
  5. Vad är det värsta som kan hända tror ni? Har fått samma.

    SvaraRadera