lördag 9 april 2022

Det kom ett mail...

Hälsningar!

Mitt namn är Advokat Fatma Karatas, jag är en juridisk utövare som arbetar inom alla områden av familjens jurisdiktion. Jag kontaktade dig för att hjälpa mig med kravet och överföringen av pengar ($6,450,000.00) som lämnats efter av min avlidne klient som miste livet med sin familj. Jag fick mandat av hans bank att försörja hans anhöriga innan hans medel konfiskerades. Det var därför jag kontaktade dig i det här fallet eftersom du har samma efternamn som min avlidne klient. Han är också född i ditt land och det finns ingen registrerad arvinge i hans kontofiler hos banken. Om du är intresserad, vänligen svara så snart som möjligt så att jag kan ge dig all nödvändig information för din bättre förståelse.

Med vänliga hälsningar!
Barr.Fatma Karatas Esq,
Istanbul, Turkiet,


Om det ändå hade varit sant ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar