torsdag 12 juli 2018

Hasse i hönsgården...

Tack Hasse!

6 kommentarer:

  1. Kul det där med Isabella Lövin. Men hon ska å andra sidan inte behöva ta ansvar för sin karl ens om han hade varit rörmokare. Var och en måste väl i herrans namn ta ansvar själv.
    En annan mp-are fick skit för att hon varit på Kap Verde i något av Opinion Live-programmen.
    Där har jag också varit - med Isabella Lövin och ett tiotal andra. Tur för henne att ingen där visste det.
    Hon är en mycket klok och bra tjej. Seriös. Tro för all del inget annat. Hon var journalist då precis som jag.

    Det där med chartrade bussar till ursprungsländerna stöttar jag verkligen. Vad i all världen ger oss i bortskämda Sverige rätt att lägga rabarber på deras allra bästa krafter, de som ska bygga upp sina hemländer där de nu bara lämnat de värnlösa kvar. Det är också ett sätt att se det...


    SvaraRadera
    Svar
    1. Apropå rörmokare kommer du kanske ihåg Olof Palmes kommentar i
      ämnet, riktad till Gunnar Helen när han var fp-ledare. Länge
      sedan minsann ...

      Radera
    2. Nej, det kommer jag inte ihåg.
      Men jag minns Tjorven som sa om just rörmokare, att de tjänar snuskigt med pengar.
      Hoppas det. För deras skull...

      Radera
    3. https://se.dreamstime.com/arkivfoto-sk%C3%A4mtsamt-fl%C3%B6rta-f%C3%B6r-r%C3%B6rmokare-och-f%C3%B6r-hemmafru-image46285202

      Den där lustigheten från Palmes sida verkar inte ens finnas på nätet ...

      Men ett och annat har sagts om rörmokare och hemmafruar som du
      kan se ovan ...

      Radera
  2. http://intre.se/ifolkets/stalking-genom-internet/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag har redan kommenterat texten.
      https://hatsomdrabbarandra.blogspot.com/2018/07/bra-beskrivning-av-en-stalker.html

      Radera