torsdag 8 mars 2018

Hasse i hönsgården...


1 kommentar:


  1. Du har helt rätt.
    Sharialagar hör inte hemma här. Inte slöjor som döljer kvinno(hår), stora yviga fula skägg och inte hedershelvete heller. Kan de inte lämna det vid landgränsen så ska de helt enkelt inte släppas in. Basta!

    Sak samma med hemlandets konflikter som en del av dem envisas att ta med sig hit och som har orsakat skjutningar ligister emellan och knepiga bostadsområden. Bort bort bort.
    Varsågod och välj.

    Det är mycket rättegångar just nu, skriver du.
    Ja verkligen. Det är knappt man hinner med.

    Stenhårt vad gäller Akilov. Vem håller inte med?
    Stenhårt när det gäller Madsen också. Med rätta.

    Och så Timell då.

    I dag kan man läsa om såväl knark som att han rantat runt näck i öppen badrock. Otroligt dåligt omdöme. Men jag tycker ändå inte att man kan hänga en människa offentligt som man har gjort med honom. Var sak på sin plats. Grovt tafsande karlar har varenda kvinna stött på. I dag kallas det våldtäkt – men gjorde det det då, undrar jag. Ja, vi får väl se. Och det så klart då att han ska ha vad han förtjänar.

    Vad gäller uthängningen av honom på längden, bredden och tvären hoppas åtminstone jag att någon annan får sota för.
    Men vad är det brorsan har gjort? Det har jag missat.

    Jag tycker att Löfvén är bra. Trygg och ärlig. Inte tror jag att han har kört in fingrarna på fel ställe i nån badtunna åtminstone.

    Lite svårt att förstå att Åsa Regnér fått ett toppjobb i FN. Är det så att hon ska stationeras i New York eller är det hos UN Woman här i stan?
    Och Hallengren. Jag tycker alla de här tjejerna är för färglösa egentligen. De tar väl inte för sig så mycket av media kanske.

    Ha ha ha så korkat! Av parkeringsvakten alltså. Sanslöst!

    SvaraRadera