torsdag 8 februari 2018

Hasse i hönsgården...

Tack Hasse!

1 kommentar:

  1. Jo, så får man tänka. Ska man tänka.
    En månadslön på 160 000 spänn.
    Mer än en årslön för hundra tusentals pensionärer.
    Saknar ord.

    Jag fattar inte heller vad Edward Blom hade där att göra. Han är förvisso en snäll och vänlig arkivarie men mellon... Nä, inte var det nåt för honom. Lite som en gammeldags schlager (Någonting att äta, någonting att dricka) men när borden kom in ruttnade åtminstone jag.

    Och glitterputte var bara för mycket.
    Hoppas han snubblar och får förhinder i fortsättningen.
    Och inte tycker jag att det är någon framgång för läggningen heller att använda en sådan person som mellonarr. Tvärtom snarare.

    Skönt att man slipper vinterspelen.
    Så för mig får de dopa sig hur mycket de vill.

    Jag kan heller inte fatta det.
    Ska det verkligen behövas en lag för att folk ska begripa att man inte ska tala i mobiltelefonen när man kör. Helt galet. Det begriper ju vem som helst utan att vara trafikingenjör. Och de begriper ju ingenting alls.

    Nä som sagt,
    Nu väntar vi på våren...





    SvaraRadera