torsdag 8 juni 2017

Propaganda från sjuka hjärnor...

Jag vill inte smutsa ner facebook. Därför lägger jag detta elände här i bloggen - som ju ändå mest befolkas av professionella haters. Sjukare kan det knappast bli. Själv tröstar jag mig med att säpo har koll på de här idioterna.

Bosse Schön har delat Fredrik Almrothinlägg.
3 tim
Tar mig för pannan. Läs längre ned också där Fredrik Almroth kommenterar inlägget som jag fann på hans sida.
Fredrik Almroth
idning tillsammans med SD-kuriren.
Här vill hon att man ska skriva under en anmälan mot regeringen där det påstås att de etniska svenskarna utsätts för folkmord och att det är judarna som ligger bakom.
Kommentarer
Sune Frost Herregud, hur är det möjligt.

Svara
1
3 tim
Lena Olsson Bland "undertecknarna" finns både Hitler, Trump och Kalle Anka.

Svara
4
3 tim
Jörgen Larsson Men äääre helt slut i huv'et på dessa individer???

Svara
1
1 tim

Svara11 min
Henrik Rosengren Dom enda svenskar är väl samerna.

Svara
2
1 tim
Pelle Lundberg Inte enligt Björn Söder (SD) 

Svara10 min
Gunnar Welding Makalöst!!! 😠

Svara
2
1 tim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar