söndagen den 7:e oktober 2012

Rättelse

I inlägget:
"Är du ute efter att förstöra för Sara så är du på god väg, Jocke" som ligger här:
http://monicaantonsson.blogspot.se/2012/09/ar-du-ute-efter-att-knacka-sara-sa-ar.html
påstår jag att Joakim Daddy Ramstedt var den förste som fick kontkat med Gömda-Mias dotter Sara när det begav sig.
Det är inte sant.
Jag visste att det var en kvinnlig kommentator som också var i kontakt med Sara i den svängen men hade inte längre någon koll på vem det var eller när kontakten togs.
Lena Maria, som hon heter, har nu tagit kontakt med mig och med kännedom om hennes namn har jag kunnat rekonstruera händelseförloppet.
Rätt ska vara rätt.
Lena Maria var den som först fick kontakt med Sara och sammanförde henne med pappa Osama.

5 kommentarer:

  1. Yes! Äras den som äras bör.

    KalleOlleLisa

    SvaraRadera
  2. Men Jocke kanske kom god 2:a. Fast "The winner takes it all" gäller oftast ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut.
      Och det var Annika Widebecks film som Jocke hade lagt upp på youtube som gjorde att Sara fick se sin pappa för första gången. Hon är mycket tacksam för det. Det har både Lena och jag talat om och berömt honom för.
      Men Lena Maria var först. Genom henne fick de kontakt första gången.

      Radera
  3. This is one small step for a man, one giant leap for mankind...?!

    @ Klöver Dam

    SvaraRadera