lördag 2 juni 2012

Mer revy...

Talibanen
Ordförrådet skrev: (till melodin: Med en enkel tulipan):
Fegare kan man knappast bli...
1. Jag är en enkel taliban, som just har kommit till stan
Och därför vill jag nu gärna tralla, en sång för alla
2. Men det är bäst att du är man, jag tål ej kvinnor som kan
Ska man va värd nåt ska man ha balla, det säger alla.

Visst vill man ha sig en liten fröken att lägga kull uppå sin divan
för ärligt talat så är det öken, att vara ensam afgan i stan

3. Men hon får ej va sexig brud, hon ska ha lakan till skrud
och dra ett skynke över sin skalla, det säger alla.
4. Här upp i norr ni dricker bäst, och äter massor med fläsk
men det är farligt det retar galla, det säger alla

5. Det är så kallt när man går ut, att man blir islam till slut
och bönemattan har jag i halla, den är för alla.
På vägen hit trodde jag en stund att jag var tillbaks i mitt eget land
Det var så torrt att det lukta öken när jag passerade Härnösand

6. Nu blir det blötsnö här i stan, då blir det bakhalt som ...
man får ha muslim som klistervalla, det säger alla

http://tundratabloids.com/2010/12/ottawa-another-burka-bank-robber-strikes-again.html
Man wearing hijab robs bank. One more reason to ban the burqa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar