söndagen den 12:e februari 2012

Sanningen om Gömda

Efter mer än två år har jag idag öppnat Gömdabloggen.
Jag har insett att jag aldrig kommer att hinna gå igenom de 14 303 kommentarerna som jag ursprungligen hade tänkt. Om någon kollar i bloggen och ser något tokig så är jag tacksam för besked därom så att det kan rättas till.
Jag har också öppnat bloggen Sanningen om Gömda som innehåller hela min bok om någon är intresserad av att läsa den.
Eventuella penningbidrag går oavkortat till Änglagård i Novozybkov och sätts in på postgirokonto 136 09 37-5.

7 kommentarer:

  1. Det var ett trevligt och bra initiativ! Din blogg är ju en liten del av vår nutidshistoria.

    SvaraRadera
  2. Monica Antonsson13 februari 2012 02:06

    Hej Cuben!
    Vilket fint C du har!
    Välkommen in i Gömdabloggen. Du är ju en del av den.

    SvaraRadera
  3. Och glöm inte att Marklund har använt samma metoder, dvs ett systematiskt förvrängande av detaljer kombinerat med utelämnande av relevanta fakta för att kunna beskriva händelseförlopp som aldrig inträffat, vid ytterligare tillfällen. Sådant kallas Sanning, åtminstone när Marklund och hennes mediafölje får sätta dagordningen ...

    SvaraRadera
  4. Apropå ingenting, borde inte Takidas tröttsamma varningsskyltar försvinna snart ?

    SvaraRadera
  5. Monica Antonsson13 februari 2012 12:35

    Ver...
    Helt korrekt.
    Fukens skyltar. Äsch! Spela roll...

    SvaraRadera
  6. Men Monica, kan du inte marknadsföra bloggen som:

    Bloggen med Sveriges i särklass mesta falska varningsskyltar.
    Bloggen med Sveriges i särklass mest obegåvade och fixerade stalker.

    Tror du inte uppgifterna om stalkerns beteende kan ge en direktbiljett in på rättspsyk om du bara tipsar ;)

    Skicka IP-numren till rättspsyk så tror jag att det är klart!

    SvaraRadera
  7. Monica Antonsson13 februari 2012 20:35

    Behövs inte.
    I morgon är en ny dag...

    SvaraRadera