torsdag 19 januari 2012

Äntligen jämställdhet för vita kränkta män...

Jag läste hos Fittstim om en ny facebooksida kallad Vita Kränkta Män och fick se ett fantastiskt fint porträtt på Pär Stööön.
Han är sig precis lik men om sanningen ska fram så är bilden lite väl smickrande, tycker jag.
Inte är han väl så där hårfager?
Och inte ser han så där glad och snäll ut? Tvärtom nästan! Han är ju en jäkla gnällspik. Och det är ju hur patetiskt som helst med tanke på hur priviligerad han faktiskt är.

Pär Stööön menar som bekant att han och hans missnöjda bröder (Obs! Inte alla normala män.) är förfördelade och ojämställda. Stackars dom!
Kvinnor tar cancerprov och män kollar prostatan med PSA. Kvinnor har mammografi men män har ingenting.
Nu har det blivit bättre!
Pär Stööön kan glädja sig åt att pappografi äntligen fått sitt genombrott. Grattis!

12 kommentarer:

  1. PSA kan kanske tolkas som Pär Ström Antifeminist. Men han kommer också att få möjlighet att, i likhet med undertecknad, genomgå testet. Hoppas bara att det inte är för sent då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. *fniss
      PAS Pär Antifeminist Ström låter ännu bättre

      Radera
  2. Monica Antonsson19 januari 2012 12:54

    Ver...
    Det får vi verkligen hoppas!
    Jag säger som Bert Karlsson.
    - Operation är inget att vänta med. Vad ska man med stånd till i himlen.
    Och visst är det väl bra med pappografi?!
    Äntligen jämställdhet!

    SvaraRadera
  3. Jävligt rolig pappografibild du hittat också! Den undersökningen blir nåt för alla pappisar att se fram emot!

    SvaraRadera
  4. Monica Antonsson19 januari 2012 16:05

    Anonym 15.26
    Tycker jag med.
    Fick den av Viktiga Lena.
    Sanslöst kul!

    SvaraRadera
  5. Försökte gå in på Monicas blogg, det kommer upp varningar om att den är hackad. Bloggplatsen innehåller material från monicaantonsson1bloggspot.com en vwebbplats vi vet distruberar skadlig programvara Din dator kan få virus om du besöker webbplatsen osv Monica vet säkert redan detta.

    SvaraRadera
  6. Så detta är Pär Ström...
    Men vem tusan är egentligen Pär B, som kryddar sina föregivet interrektuella kvinnohatardrapor med citat han hittat på Wikiquote?

    Alexis, språkpolis

    SvaraRadera
  7. Monica Antonsson23 januari 2012 18:10

    Hej Alexis,
    Ingen aning. Men han vill att vi ska tro att det är Bulling eller Billing eller vad han heter.
    Jag hörde förresten att du blev outad igår. Vilka tröttsamma idioter. De har inte förstått att det är jag som är din knähund och inte tvärtom.
    Vad gäller själva sakfrågan i den bloggen så kommer jag att ta kontakt direkt med åklagare HJ. Han behöver ju inte outa Henrik J. Han behöver bara fria mig. Måttet är definitivt rågat.

    SvaraRadera
  8. Nej, Monica, det var inte den där återkommande Anonym som outade mig. Han bara använde sig av min egen trefaldiga outning hos Maukonen, Inteutanminahönor och här (har jag för mig). Ingen särskilt stor bedrift av någon som inte vågar identifiera sig själv irl - och därmed helt ointressant.

    / Alexis

    SvaraRadera
  9. Monica Antonsson24 januari 2012 11:02

    Anonym 10.54
    Din kommentar låg i skräpposten.
    Sorry!
    Det är fuckidas sällskap som konstrar. De är livrädda för pappografin!


    Alexis
    Nej bedrifter visar de väl sällan upp. Bara dåligt uppförande. Alla med allmänbildning vet vem du är.

    SvaraRadera
  10. Antifeministen Pär Ström verkar ganska putt, för att inte säga ilsken över att få vara med på bild? En del är ju mer lättkränkta än andra.

    SvaraRadera
  11. Monica Antonsson25 januari 2012 11:54

    NBT
    Jasså, säger du det.
    Vad konstigt.
    Bilden är ju rätt gullig orginalet till trots. Och nyheten är ju klart positiv för mansnissarna. Eller tycker han inte det?

    SvaraRadera